woensdag, mei 21, 2008

AKD Prinsen Van Wijmen kiest voor BNCP

Schreef ik onlangs nog over de wereld en mijn visie over Pitchen; gistermiddag kreeg ik voor de tweede keer in 2 weken te horen dat ik als winnaar (van de 3 geselecteerde bureaus) uit de bus was gekomen. En opdrachtgevers waar je 's middags met een uitzicht over de zonnige skyline van Rotterdam je verhaal nog presenteert en waar je 's avonds nog voor het eten wordt gebeld dat men unaniem voor jou heeft gekozen, zijn de cliënten waar je graag mee samenwerkt. Of geldt dat met name voor Rotterdams geörienteerde bedrijven?

AKD Prinsen Van Wijmen is het 5e advocatenkantoor van Nederland, met in totaal meer dan 200 advocaten/notarissen en evenzoveel stafmedewerkers verdeeld over kantoren in Amsterdam, Rotterdam, Breda, Eindhoven & Brussel. Iets meer dan 500 personen dus waarvoor we in december een groots eindejaarsfeest gaan organiseren.

Ongekend, maar ik heb nu al zin in de Kerst...