maandag, mei 14, 2007

Eventbloggers Nader Tot U

Even de maandag aftrappen: Netwerken, het maakt meer mogelijk dan je lief is! En daarom heb ik een Hyves, een Llinked-account, een Del.I.Cious-ding, richt ik SOP op, zit ik op Myspace, bezoek ik regelmatig netwerkborrels (Naamlooz, FZ & HP) en denk ik na over een eigen YouTube-kanaal. Waarom vind ik ook nog eens de tijd om daarover te schrijven? Omdat schrijven en vertellen over je passies en hobby's (=werk) erg leuk is (en omdat familie-feestjes ook niet elke week zijn). En zoals laatst een webmarketeer nog tegen me zei: "Dit zijn de nieuwe sociale kringen waarin we verkeren en waarmee we ons kunnen spiegelen; het zijn de nieuwe groepen waar we bij willen horen en waarmee we ons associeren". En zo werd ik vandaag uitgenodigd door Simon Renes (Effectgroep) om eind mei met andere bloggers samen te komen om informatie, kennis, ideeen en het plezier van bloggen en events uit te wisselen. Leuk! En het wordt nog leuker want het blijkt dat Bloggen HELPT. Een verslag volgt ongetwijfeld. Fijne werkweek.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Je snapt wel dat ik jou geplugd heb bij Simondepimon. Dus ik wil wel een consumptiebon van je.

(Al aan het twitteren, beste vrind?)

Bas Nadorp zei

Weet ik ook wie ik de schuld moet geven als de Veendendaalse wijn niet smaakt. Of als ik over een maand Twitter-verslaafd ben... Alhoewel, elke scheet die je laat publiceren? Het gaat wel erg ver HJ...

Unknown zei

Heeren, de wijn zal u smaken, consumptiebonnen zijn inbegrepen en schetenlaten blijft tijdens de BBB onder ons...