zaterdag, januari 10, 2009

HKU-prijs voor Event Managers

Donderdag jl. waren mijn liefde en ik uitgenodigd om getuige te zijn van Het Beste van de Projectenmarkt van de Faculteit Kunst en Economie (Hogeschool voor de Kunsten Utrecht). Ongeveer 22 (praktijk)projecten (van onderzoeken voor het Amsterdam Dance Event tot nieuwe beursstands voor gemeenten en van cacao snuiven (lekkere high!) tot aan nieuwe vormen van fondsenwerving voor goede doelen. Van 2 groepen ben ik de afgelopen maanden begeleider (supervisor; spreek uit: super vies oor) geweest en tot mijn (en hun) vreugde won een van deze groepen de vakjury-prijs voor het beste derdejaars project: het fondswervingsproject voor opdrachtgevers Hivos/Humanitas. De groep studenten die deze ietwat stoffige maar boeiende en resultaatgevende event in slechts 2 maanden hebben neergezet bestond uit Manon van Dijk, Jara Frederiks, Marloes Kramer, Marije Kouwenberg en Natasja Nietvelt, stuk voor stuk toekomstige kanjers in de evenementenbranche. Nogmaals gefeliciteerd meiden!

Tot beste vierdejaars project riep de vakjury het imago-onderzoek voor opdrachtgever Productiehuis Oost Nederland uit.

Naast deze vakjuryprijzen is er ook een publieksprijs uitgereikt. De winnaar hiervan werd de projectgroep die in opdracht van Senselab nieuwe belevingsconcepten heeft ontwikkeld. Tijdens een levensgroot monopolyspel konden zij door het doneren van geld bepalen welk project zij het beste vonden.

Geen opmerkingen: