vrijdag, januari 16, 2009

Stand-Up for your Inspiration

De beste avonden zijn die avonden waarvan je geen verwachting hebt. En dat was deze keer 'Stand-Up Inspiration': in Toomler met wat sprekers, wat bekenden, nog meer onbekenden en een echte stand-upper (Hans Sibbel). Maar verder: geen idee. Buiten koud, binnen theaterwarm. De eerste on stage: een boekentip, gevolgd door een persoonlijk relaas met grappig einde. Volgende: 'Mijn voor & tegen-lijstje': ik ben voor meer vrouwen aan de macht, maar tegen een vervrouwelijking van de maatschappij, ik ben voor telefoon, maar tegen sms...' etc. etc. Gevolgd door een wat hakkelende en zwetende MC die op de valreep door Hans tijdens een etentje in een middelmatig doorsnee tentje ('Ik heb hier vorige week mijn vriendin nog naartoe genomen n.a.v. 5 jarige verkering, Hans!') werd gevraagd diezelfde avond de Stand-Up Inspiration avond te begeleiden. MC Martijn loodste gasten en bezoekers overigens verder vlotjes door een bomvolle avond met nieuwe ideeën, types, verhalen, boeken, films en kijken op de wereld. Aanrader voor volgende keer: dinsdag 20 januari 20.30 uur in Toomler.

1 opmerking:

Sigrid zei

Ja, was echt een leuke avond!
(en ik heb gelukkig een foto als bewijs dat ik toen ook op het podium heb gestaan!)
Wij zijn er dinsdag ook weer bij!