dinsdag, januari 27, 2009

BNCP wordt BRANDSTOF

In mei bestaat BNCP 4 jaar en dat vieren we niet met taart en champagne, maar met een nieuwe naam en identiteit: BRANDSTOF. Kost een paar centen, maar dan heb je ook iets: het schoonste en goedkoopste reclamebureau van Europa. Schoon, omdat we duurzaamheid van onze producten en diensten hoog int vaandel hebben staan, goedkoop omdat je al snel goedkoper bent dan een gemiddeld reclamebureau met een uurtarief van 200 euries en gezien de huidige economische dwarrelwind niet eens zo heel onverstandig om wat onder de marktprijs te zitten. Tot slot Europa omdat Nederland te klein is als je je wilt profileren op de internationale markt met gewaagde ideeën en opdrachtgevers die mee willen pionieren. (En om nu al te roepen dat je wereldwijd gaat opereren... dat is zo on-Nederlands).

BRANDSTOF
zal naast het creëren en realiseren van reclamecampagnes voor merken en instanties zich ook blijven bezighouden met het organiseren van live communicatie en marketing waaronder evenementen en (bedrijfs)feesten. Met een team van top-specialisten op het gebied van design, web en productie wilt BRANDSTOF op termijn een spannend alternatief zijn voor opdrachtgevers die Amstelveen toch wel een beetje saai beginnen te vinden.

In mei volgt de lancering van de nieuwe website, een digitale (inter)nationale campagne en de presentatie van het team, allicht aangevuld met een glas OKE-champie, biologisch geteelde kaviaar onder sfeervolle spaarlampen bij het plantaardige tankstationnetje op de NDSM-werf. Goedkoop aanmelden kan hier.

Geen opmerkingen: