dinsdag, maart 04, 2008

Expert Meeting Creatieve Binnenstad

Maandag 10 maart ben ik door Stadsdeel Centrum (Economische Zaken) uitgenodigd voor een 'Expert Meeting' over de 'Creatieve Binnenstad' van Amsterdam (Frank bedankt!). En aangezien ik hard ga op brainstormen en discussiëren met gelijkgestemden, creatieven en beleidsmakers - en zeker over de creatieve invulling van onze hoofdstad en bruggen die daarvoor gebouwd dienen te worden - verheug ik mij ontzettend op deze avond.

Doel is om na de eerste vernieuwde (mode) invullingen op de Wallen, te kijken wat de volgende stappen kunnen zijn om dit gebeid nieuw leven in te blazen en hoe we dit tevens met andere gebieden in de binnenstad kunnen gaan doen.

Komt dat even goed uit dat ik net gevraagd ben om een nieuwe 'Experience Strategy' te bedenken voor Amsterdams grootste winkelcentrum... (Wordt vervolgd...).

Geen opmerkingen: