maandag, januari 21, 2008

De Spits!: het nieuwe vrienden forum

De charme van 'oude media' blijft toch wel dat je er op zondag hoedjes van papier van kunt vouwen, dat je de kat er blij mee maakt en heel soms als er iemand die je kent ERIN staat. Zo'n dag is het vandaag in de Spits! De forenzenkrant van nog wakkerder Nederland. Eerst word ik door ex-stagiaire Ilse van den N. gewezen op een lief bebaard en bebrild mannetje die probeert kledingstukken te winnen op de Modefabriek middels het door Ron Brandsteder geïntroduceerde (of was het nu Willem Ruis?) SPIRAAL. Ding Doing: "Willen de ouders van Reuben Alexander Reuben op komen halen bij het Spiralen Spel? Hij wilt niet meer loslaten!" Op moment van schrijven duurt de beurs nog voort, dus krijg ik Reuben ook maar niet te pakken. Benieuwd wat je hebt gewonnen G!

Bekomen van de schrik (en lol) belt verweggistan vriendin Evy van W. met de vraag of ik de Spits! al heb gelezen?! "Ja, RubyWax op pagina 3!", zeg ik nog. "Huh, staat die erin dan?!" Consternatie alom. Maandag. "Nee, ik sta erin, op pagina 19!" Enigszins bekomen van de foto van Reuben, vond ik nu Evy op een pagina groot interview met foto's over haar werk in Sudan en Angola. Met mijnenpak (a la Prinses Diana) en aan tanklopen hangende Sudanesen (a la Underground van Emir Kusturica).

Geweldig om deze druilerige maandag mee af te sluiten. Morgen toch maar weer een Parooltje kopen.

Geen opmerkingen: