We hadden al de deurmat met dat weinig inspirerende WELKOM erop, maar 'that one small step for man' is er nu 'the giant leap to' het interactieve mediaconcept van Eyestep. Zij maken het mogelijk om persoonlijke beweging en interactieve software op een unieke manier te combineren.
Het systeem herkent namelijk bewegingen van mensen en reageert direct met een animatie. Niet alleen de 'gebruiker' wordt verrast, maar ook voorbijgangers staan vol bewondering naar de vloer te kijken. Ook de (winkel)vloer wordt nu interactief!
Dus werd je nog niet duizelig van de reclameborden, geurdispensers, Sint- en Kerstliedjes of van die vingerhoed-yoghurt-aanbiedinkjes en die santekraam aan meuk die naast de kassa staat bij de Appie, dan krijgt u er nu gratis en voor nix een duizelingwekkende discovloer met animaties bij over nog meer producten. Gewoon omdat het KAN.
"Een beleving an sich", aldus de bedenkers. Dat willen wij graag geloven, maar ons devies luidt: kijkt u vooral uit waar u (tegen aan) loopt als u wordt bevangen door een kronkelende AXE-man onder uw voetjes...
dinsdag, december 11, 2007
Vloer als nieuw reclame medium
at 11:56 a.m.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten