Wel eens gezien? De Gameboy-freak met het logo van Nintendo op zijn been, de voetbalsupporter met een Griekse God over de volledige rug geïnjecteerd? De Branded Baby? In het verlengde daarvan is er nu ook (een Nederlandse versie) van Body branding: handvertising! Colin de Vries uit Middelburg bedacht het concept. Maar natuurlijk! Duizenden uitgaanders in het weekend hebben allemaal hun hand gedrenkt in zwarte of rode inkt met daarop het logo van de club of in de meeste gevallen een niets zeggend stukje vormgeving. Als je daar nu een advertentieplek van maakt, dan komt de droom van menig adverteerder uit: je merk of logo op eenieders hand. Simpel. Alhoewel... Wilt de jeugd van tegenwoordig (en vooral die) wel en masse met hetzelfde BOB, Bat of Barbie-plaatje op de hand gezien worden in een vuige club? En vooral als ze allemaal de handjes in de lucht moeten gooien! Dat moet een prachtig gezicht geven: 500 wandelende reclamehandjes. Maar dan die arme uitsmijter: volgens mij is hij de enige die na zijn werk nachtmerries krijgt over vleermuizen en antennes van radiostations die uit zijn handen verschijnen...
donderdag, september 06, 2007
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten