Nog even de tiende verjaardag van Meubelstukken zaterdag dat ik ga missen vanwege het 60-jarig bestaan van een goede bekende en we call it a 30-days zomer. Of wat het überhaupt heeft mogen voorstellen. Nog even wat stuiptrekkingen in Noord met Robodock (met HOTEL op zaterdag!), misschien nog ergens een barretje neerzetten op een media-congres, maar dan kan de wollen trui definitief uit de kast gehaald worden. Niet dat hij er ooit in is beland dit jaar, maar toch.
Dat gaan we volgend jaar anders doen. Volgend jaar gaan we naar de zon en weg van de bekrompenheid. Immers, de event- en marketingmarkt in Nederland zijn net als de mensen erachter: afwachten en zeuren, kijken niet kopen, eerst zien dan geloven en bovenal je tijd overdag vullen met geouwezever over naargeestige opdrachtgevers, winst door marge, het weer, de bedrijfsauto, evenementenregelgeving en wat mag je wel en niet organiseren, korting op klussen, de ideale eventmanager, branchemededelingen *kuch*, incestueuze nieuwsbrieven, brancheborrels en banners, marketeers die pitchen op basis van de uurprijs, sportief bureau nr. 100, samenwerking door samenvoeging nr. 200, uitbreiding van de carport en oh ja, we hebben een nieuwe internet (!) site! PLEASE!
Hieraan zie je dat de meeste bureaus gewoon melkpakkenverkopers zijn (geworden) met een officemanager, stagiaires, projectmutsen, een commerciële lul van een baas, een enkele senior die IT-wise zwaar achterloopt en een creatief die met een been alweer bij de ander staat. Genoeg volk om elk pak wit wat op tafel verschijnt binnen mum van tijd zuur te lullen.
Voor die mensen (en met name die met 1 been) bieden we volgend jaar de mogelijkheid om af te reizen naar een echt inspirerende omgeving met echt inspirerende mensen om daarna nooit meer te doen wat ze daarvoor al veels te lang deden:
donderdag, augustus 30, 2007
Ouder, wijzer, maar ook grijzer?
at 9:50 a.m.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten