vrijdag, november 28, 2008

'Ik wens je veel personeel...'

Misschien wel na het lezen van deze advertentie die me vandaag via Linkedin werd toegestuurd:

(...) Ik werk sinds kort bij PantarAmsterdam, een instelling die bemiddelt voor mensen met talent die met behoud van uitkering werkervaring willen opdoen om de afstand tot de arbeidsmarkt te kunnen verkleinen. Je kunt zo iemand tot maximaal 2 jaar in dienst nemen. De bestandsuitkering blijft gehandhaafd. Jij loopt dus geen risico. Je ontvangt 1000 euro per 6 maanden omdat je de gelegenheid biedt. (Bron: Ella Arps)

Hiervoor moet je de herintreder minimaal 16 uur bezighouden en maximaal 32 uur (luie flikkers), het kost je niks en het verplicht je ook tot niets. Je kan de herintreder na 6 maanden gewoon weer op de bank zetten.

Ik dacht meteen: doen! 6 maanden 2 dagen per week een leuke tante die over mijn rug meekijkt, de k-klusjes doet, het kantoor aan kant houdt en alle spam beantwoord en me daarvoor met 1000 euries beloond. Iets in mijn Hollandse ballen zegt dat het gewoon niet waar kan zijn...

1 opmerking:

Anoniem zei

Als het nou wel waar is, laat het me dan ff weten :-)