vrijdag, april 06, 2007

Felderhof wint PublieksPrijs 2007

Als voormalig uitgever, sponsort-werver en mede-organisator uw aandacht voor het volgende: ruim 22.000 tijdschriftenlezers hebben de afgelopen 3 maanden gestemd voor het beste nieuwe tijdschrift van Nederland. Met een overduidelijke meerderheid heeft het nieuwe tijdschrift Felderhof de PublieksPrijs 2007 gewonnen. Rik Felderhof en Marjolein Westerterp, hoofdredacteuren Felderhof, ontvingen donderdagavond in Partycentrum Artis ‘de PublieksPrijs’ uit handen van Karin Swerink, hoofdredacteur Glamour en winnaar van vorig jaar.

In de komende 3 weken zullen alle genomineerden volop aandacht krijgen in en rondom het tijdschriftenschap bij Bruna. Bij aankoop van een genomineerd tijdschrift krijgt de consument de PublieksPrijswinnaar 'Felderhof' gratis mee. Alle 380 Bruna winkels zijn voorzien van schapstroken, posters, schapkaarten en een display. In de afgelopen maanden werden 400.000 flyers vanuit de winkels verspreid en besteedde Bruna drie keer aandacht in haar folder met een oplage van 2,3 miljoen exemplaren per editie. Daarmee hebben initiatiefnemers ldipress en Bruna ook dit jaar weer een reeks van nieuwe tijdschriften een extra stimulans geboden.

Geen opmerkingen: