vrijdag, juni 30, 2006

BNCP & Buutvrij introduceren "Fücken Grüven" op reclamebal in Cannes

Hoe speel je jezelf als evenementenbureau samen met Buutvrij als vrije onafhankelijke creatieven op het reclamefestival van het jaar in de kijker? Je kunt een duur feest met te dure drankjes organiseren, of je creëert een hype en een kreet waarmee de pioniers van het vak, de bobo's, de hotshots, de senior creatieven, maar ook de receptioniste en de PA van de CEO mee aan de haal gaan. Iedereen die we integer, lief, creatief, origineel en met een vrij gedachtengoed tegenkwamen, verklaarden we tot "Fücken Grüven". Men kreeg daarbij een uniek"Fücken Grüven-T-shirt"
met een Fücken Grüven-06-nummer. Was je ergens waar het echt helemaal Fücken Grüven was, dan stuurde je een sms die onze databeheerder weer doorstuurde naar alle andere Fücken Grüvers (met aanhang). Resultaat: bedrijf op de kaart gezet, laten zien wat belevingsmarketing is en op de leukste feestjes geweest. Tot volgend jaar, aan de Côte d’Azur.

1 opmerking:

Anoniem zei

Gaaf (of moet ik zeggen grüven?) idee! Heb je ook iets kunnen organiseren met meetbaarheid van aantal sms'jes of iets anders om de resultaten te bepalen?

Veel groeten,
Chris Voets